Service & Garantie bij De Spannevogel

Service & Garantie

Alle nieuwe interieur aankopen uit de collectie van De Spannevogel zijn van hoge kwaliteit. Daarvoor staan we garant. Met de standaard gratis garanties en extra service geniet je zorgeloos van jouw nieuwe interieur!

Maak gratis een afspraak bij De Spannevogel

Ook in deze tijd staan we voor je klaar. Wij bieden de mogelijkheid om je online te voorzien van inspiratie en advies. Ook kun je een bezoek in onze winkel inplannen. Via onderstaande buttons maak je een keuze en kun je eenvoudig en snel een afspraak bij ons inplannen op een moment dat het jou goed uitkomt. Je ontvangt een bevestiging via de mail van ons. We helpen je graag met een persoonlijk interieuradvies afgestemd op jouw woonwensen!

Gratis interieuradvies

Welke maatregelen treft De Spannevogel tegen het Cronavirus?
De Spannevogel is geopend en hanteert de RIVM maatregelen vanwege (COVID-19). Kom je snel naar één van onze winkels? Met of zonder afspraak altijd welkom! 

Kan ik bij De Spannevogel shoppen op afspraak?
Ja! Het is mogelijk om bij De Spannevogel te shoppen op afspraak. Plan hier je bezoek of bel 0575-461484.

Gratis CBW garantie

De Spannevogel geeft op elk nieuw meubel de wettelijke garantie volgens de normen van de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW):

  • 2 jaar volledige productgarantie;
  • Veilig en zonder risico aanbetalen;
  • Onpartijdige klachtafhandeling.

Slijtage en beschadigingen welke door eigen gebruik zijn ontstaan, vallen niet onder deze garantie.

Heb jij De Spannevogel Iproteqt service?

Met de Iproteqt service pakket verleng je de CBW garantie standaard en gratis naar 5 jaar garantie op de meubelconstructie. Prijs is op aanvraag! Bekijk de 100% extra garantie op jouw nieuwe zitmeubel:

Iproteqt service Zitmeubel

Slijtage en beschadigingen welke door eigen gebruik zijn ontstaan, vallen niet onder deze garantie.

Tip: Om jarenlang verzekerd te zijn van veel plezier van je meubelen is het belangrijk dat je de onderhoudstips goed volgt. Het niet goed onderhouden van jouw meubelen kan leiden tot klachten die niet onder de garantie vallen.

De Spannevogel Iproteqt service afgesloten?

Neem voor een snelle service- of klachtenafhandeling rechtstreeks contact op met de service desk van Iproteqt via het online klachtenformulier (link) of via 055 357 54 11 (telefoon klikbaar)

Tip: houd het Spannevogel orderformulier bij de hand.

Fabrieksgarantie

Naast de wettelijke CBW en de extra Iproteqt service gelden voor bepaalde artikelen fabrieksgaranties. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de leverancier of fabrikant. De fabrikant of leverancier kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie kan je vinden in de documentatie van het product.

Huisregels CBW & Iproteqt service

  • Showroom- en sale modellen, woonaccessoires, bed- en badtextiel zijn uitgesloten van de CBW garantie, dit staat vermeld op het orderformulier;
  • De factuurdatum in de winkel of aan huis is de startdatum van de garantietermijn;
  • Beschadigingen of onvolkomenheden dienen binnen 8 dagen na aankoop of bezorging te worden gemeld;
  • Schade ontstaan door eigen transport of montage valt niet onder de garantie;
  • De Spannevogel heeft altijd het recht een mankement te herstellen en het meubel eventueel op te halen voor reparatie;

Uitzonderingen op CBW & Iproteqt service

Product gebonden eigenschappen zijn uitgesloten van de CBW en Iproteqt service, zoals:

  • Plooivorming in de bekleding;
  • Krimpnaden en kleine scheurtjes bij hout;
  • Kleurverschil met leer-, stof- en houtkleurstalen in de winkel;
  • Invloed van licht en warmte op leder en stof;
  • Werking van hout onder invloed van licht, warmte en vocht;
  • Schade die onstaat aan de vloer tijdens het gebruik van meubelen met doppen en wielen;
  • Gebruiksslijtage van doppen en wielen.
De Spannevogel
naar top